کیوکوشین ماتسویی استان گیلان

سوسای اویاما:کیوکوشین با 1000 روز تمرین اغاز میشود و با 10000 روز تمرین به اوج خود میرسد.

کیوکوشین ماتسویی استان گیلان

سوسای اویاما:کیوکوشین با 1000 روز تمرین اغاز میشود و با 10000 روز تمرین به اوج خود میرسد.

معانی رنگهای کمربند کیوکوشین و برخی اصطلاحات کیوکوشین و کاتاها

معانی رنگهای کمربند کیوکوشین و برخی از اصطلاحات کیوکوشین و توضیح مختصری از کاتاهای کیوکوشین



لطفا به ادامه مطلب بروید:


تمام کمربندهای کیوکوشین معانی خاصی دارندو به ترتیب زیر میباشد:

1_سفید

2_نارنجی: اغاز طلوع خورشید در کیوکوشین کاراته.

3_ابی: ورزشکار احساس میکند که در اسمان است واحساس غرور خاصی دارد.

4_زرد:شروع تابش افتاب کیوکوشین کاراته به روح و جسم کاراته کا.

5_سبز: اغاز رویش و جوانه زدن.

6_قهوه ای:در این مرحله هنرجو سر به زیرتر و خاکی تر از قبل شده است.

7_مشکی:اغاز تاریکی و اینکه هنر جو متوجه می شود چیز زیادی از کاراته نمی داند ودر ابتدای راه است.


 معانی برخی از اصطلاحات کیوکوشین: 



1- آرم کانکور وی بازو:سمبل کیوکوشین
2-آرم روی سینه چپ:نوشته کیوکوشین
3- کیو کو:نهایت 4- شین: حقیقت
5- کیو کوشین :نهایت حقیقت
6- کارا:خالی
7- ته : دست
8- کاراته: دست خالی
9- دو: راه وروش
10- کا: محصل
11- کای : تشکیلات
12- کاراته کا : محصول کاراته
13- دوجو : محل باشگاه
14- تاتمی : محل تمرین و مبارزه
15- دان: درجه
16-کیو : کلاس
17- کوهان: مبتدی
18- سن سی : معلم
19- سمپای:کمربند سیاه ارشد
20- شی هان : سر استاد
21- کانچو:استاد اعظم (رهبر)
22- سوسای : استاد استادان
23- شیمبان : هیئت داوران
24-فوکوشین : داور کنار
25- شوشین : داوروسط
26-اوس : تواضع و فروتنی (احترام)
27- ری : احترام
28-سن سی ری : احترام به استاد
29- اوتوگانی:احترام به یکدیگر
30-آریگاتوگزائیماشتا : خیلی متشکرم
31- اونه گایشیماس : ازشماخواهش میکنم
32- سی زا : نشستن به حالت دو زانو
33- آگورا: نشستن به حالت چهار زانو
34- تایماوت: وقت نگه داشتن
35- جی کان : وقت نگه دار
36- داچی : ایستادن
37- زنکوتسوداچی : ایستادن متمایل به جلو
38-کوکوتسوداچی : ایستادن متمایل به عقب
39- کوکو : خرمن
40- نکوآشی داچی : ایستادن پاگربه
41- نکو : گربه
42- سانچین داچی : ایستادن ساعت شنی
43- فودوداچی: آماده باش ایستادن
44- سوری آشی داچی : ایستادن مرغ ماهی خوار
45- سوری : مرغ ماهی خوار
46- تویوکو : ایستادن به حالت تیشه
47- یوی داچی : آماده ایستادن
48- کیباداچی : ایستادن پاباز نیمه نشسته
49- شیکوداچی: ایستادن به حالت کشتی سومو
50 - شوموکوداچی : حالت T شکل
51- کاکه: قلابی
52- کاکه داچی : ایستادن پاقلابی
53-هیسوکوداچی
54-هی کو داچی: ایستادن موازی
55- موسویی : ایستادن پنجه ها باز
56- اوچی هاچی جی داچی : ایستادن پنجه کبوتری
57- موروآشی داچی:ایستادن یک پا به جلو
58- توری : برگشتن به حالت اول59
59- جوگای : ایستادن
60- جوگای : از تاتمی خارج شدن
61-کای تن: چرخیدن دورزدن
62-ساگاری :عقب نشینی
63- مواته : برگشتن 180 درجه
64- کوجو : برگشتن 90 درجه
65-یون جو کو: برگشتن 45 درجه
66- میگی : راست
67- هیداری : چپ
68- سایو :طرفین
69- یوکو : پهلو
70- مای :جلو
71- اوشیرو : پشت سر
72- اورا :پشت
73- شومن : روبرو
74- شومنی ری : احترام به روبهر
75- شیتا: از پایین به بالا
76- اوروشی : ازبالا به پایین
77- اوچی : از داخل به خارج
78- سوتو: ازخارج به داخل
79- جودان : بالا
80- چودان : وسط
81- گدان : پائین
82- بارای : رد کردن
83- اوکه :دفاع
84- آگو : چانه
85- آتاما :سر
86- اتاماسوکی :ضربه با مشت به سرحریف
87 - کانمن :صورت
88- کوبی :گردن
89- ساکوتسو : استخوان تر قوه
90- کوته : ساعد
91- کوکن : قوس مچ
92-هیراکوته :پشت ساعد
93- اوراکوته : قسمت پائین ساعد
94- اوموته کوته : قسمت پائین ساعد
95-هیراکن:داخل دست با انگشتان نیمه بسته
96- تتسوئی:تیغه خارجی دست حالت مشت
97- نوکیته: انگشت
98- ایپون نو کیته :ضربه با یک انگشت
99- نی هون نوکیته :ضربه با دو انگشت
100- یوهان نوکیته : ضربه با چهار انگشت
101-شوتو : تیغه خارجی دست
102-های تو : تیغه داخلی دست
103-هی شو : پشت دست
104- شوتی : کف دست
105-اشی : هل دادن
106-شوتی اشی :هل دادن با کف دست
107-اوراکن : پشت مشت
108- سیکن : برآمدگی روی مشت شاخ کرگدن
109- هیچی : آرنج
110- هیزو : کمر
111- کین :بیضه
112- گری : لگن
113-هیزا :زانو
114- آشی پا
115- سونی : ساق پا
116- های سوکو : روی پا
117- تای سکو : تیغه داخلی پا
118- سوکوتو :تیغه خارجی پا
119- چوسوکو:سینه پا
120- کاکاتو :پاشنه پا
121- مواشی دورانی
122- مواشی گری :لگد دورانی
123- سوکی : ضربه مستقیم پیستونی شکل
124- ایچ : یک
125- نی: دو
126- سان : سه
127- شی چهار
128- گو : پنج
129- روکو:شش
130- شیچی : هفت
131-هاچی : هشت
132- کیو : نه
133- جو : ده
134-مورو: دوتا
135-موروته : دو دستی
136- اوبی :کمر بند کاراته
137- شیرو: سفید
138- آئو:آبی
139- کرو :زرد
140- آکا :قرمز
141- میدوری: سبز
142- کاچی : قهوه ای
143- کورو : سیاه
144- یازومه :راحت
145- یامه: قطع ، تمام
146- سوکو: شروع مجدد
147- هاجیمی: شروع
148- زوکو: ادامه دادن در مسابقه
149- هانته: اعلام رای نهائی
150- ماکسو: چشمها بسته
151- ماکسو یامه: چشمها باز
152- ذن: تمرکز
153- کیای: فریاد
154- موگوری: انجام تکنیکها بدون شمارش
155- یوگوری: انجام تکنیکها بدون شمارش
156- کیاراته: اعلام کیای
157- کامائه: گارد
158- گامائته: گارد گرفتن
159- کیاکو: مخالف
160- مایته: دست موافق
161- اسکوات: نشستن و برخاستن
162- هی کی ته: دست عکس العمل
163- کاتا: فرم ، قالب
164- اوراکاتا: انجام کاتا با چرخش 180
165- کی هون: تکنیک
166- کی هون نوکاتا: تکنیکهای زنجیره ای
167- ایتو: جنگ
168- ایپون: تک ، یک امتیاز
169- نی هون: دوتا
170- سمبون: سه تا
171- سای کای: سه مرتبه
172- یوهون: چهارتا
173- گوهون: پنج تا
174- کمیته: مبارزه
175- جیوکمیته: مبارزه آزاد
176- ایپون کمیته: مبارزه تک ضربه ای
177- سمبون کمیته: مبارزه سه قدمی
178- گوهون کمیته: مبارزه 5 قدمی
179- شورره: سریعتروقویتر کارکردن
180- که آگه: مفصل بالا رونده
181- ایبوگی: تنفس
182- میزو: ندیدیم
183- میتومیزو: چیزی نبود
184- کی مه: نفوذ
185- کومی: فشاری
186- کی کن: غیبت کردن حریف در مسابقه
187- چوئی: خطای کوچک
188- هانسوکو: خطا
189- جن تن: خطای متوسط
190- شیکاک: خطای خیلی بزرگ ، اخراج
191- شیای:مسابقه
192- شیای شوریو: اتمام مسابقه
193- شیای شوریوآکاشو:بعدازمسابقه بایکدیگردست دادن
194- هی کی واکه: مساوی ، برابر
195- چوریتسوفومی: برابر ، مساوی
196- یاکوسوکو: قائده ، قانون
197-یاکوسوکوایپون کمیته: کمیته یک ضربه ای باگاردآزاد
198- آوازاته: جمع بستن
199- آکوشو: دادن دو حریف
200- نوکی ته: انگشت
201- کی کو: مجموعه نوک انگشتان
202- اویابی: شست دست
203- هیتوساشی یوبی: انگشت سبابه
204- نایوبی: انگشت وسط
205- کوسوری یوبی: انگشت انگشتر
206- کویوبی: انگشت کوچک
207- توهو:فاصله بین انگشت شست وسبابه
208- ریوتوکن: بند دوم انگشت
209- هیتوساشی یوبی ایپون کن: مفصل دوم انگشت سبابه

210- تاکایوبی ایپون کن: بند دوم انگشت وسط

211_اشیلس تن دون:مچ پا

212_اوده:ساعد

213_کوبی:گردن

214_گری:لگد



توضیح مختصر در مورد کاتاهای کیوکوشین:


کاتا تمرینی است ازیک سری حرکات ازپیش تعیین شده وان نوعی تمرکز متحرک است درسبک کیوکوشین 7عدد کاتا(پری) 6عدد پری اورا 5عدد کاتا پینان و5 عددپینان او را او 12 عدد کاتای نیمه پیشرفته وپیشرفته وجود دارد  هرکاتا معنی ومفهوم خاصی دارد 

1- کاتاهای پینان. پینان یک اسم اوکیناوائی است به معنی فکر صلح آمیزو ظاهرا منظورابداع کنندگان آن تقویت روحیه فرهنگی درخارج ازحیطهای رزمی بوده است عبارتند ازپینان سونوایچ- پینان سونونی- پینان سونوسان- پینان سونویون- پینان سونوگو

2- سوکینوکاتا= کاتای مشت یاضربه مشت بسته

3- یانتسو= چهارمین(خلوص)

4- تنشو= جزء کاتاهای مقدماتی کاراته وبه معنی چرخش دستها است(راز پنهان)

5- سانچین نوکاتا= به معنی3 مبارزه(نبرد سه گانه)

6- سای فا =آخرین نقطه شکست(موج عظیم)

7- گیک سای دای= هجوم اصلی یا بزرگ

8- سی پای = به معنی18حرکت است(ضرب اعداد6و3)

9- گیگ سای شو= حمله یا هجوم کوچک(جدید)

10- گاریو= اژدهای نشسته یک کاتای پیشرفته است

11- سی ان چین= آرامش در طوفان  یک کاتای پیشرفته است

12- کانگودای= نگاه کن به آسمان یک کاتا بسیار پیشرفته است.

13- سوشی هو= 54 حرکت یک  کاتای بسیار پیشرفته است . درابتدا هنرجویان کیوکوشین با7 عددپری به اسامی تایکیو کاتاسونایچ -نی وسان وگری نوگاتاسونوایچ نی وسان ویون اشنا می شوند در عین حال بعد از چند ماه تمرین با پری کاتاهای اوراادامه می دهند تمرین کاتای اورا در پیشرفت فنون مبارزه و واکنش های دفاعی وتای ساباکی هنر جو نقش پراهمیتی ایفا می کند

.......................................................................................................

کاتاهای شمالی عبارتند از


1- تای کیوکو سونو ایچ ، نی و سان 2- پینان (هینان) سونو ایچ ، نی ، سان ، یون و گو. 

3- یانتسو 4- تسوکی نوکاتا 5- کانکو 6- سوشی هو 7- کاتا های دارای ریشه جنوبی (ناهاته)

کاتاهای جنوبی از روی مطالعات ( ماس اویاما ) در مورد سبک کاراته اوکیناوا ، رشد و توسعه یافته که هرکدام به نوبت از کمپوی چینی  ناشی شده اند. حرکات در این نوع کاتاها  بیشتر دورانی وبر ایستادن محکم وپرقدرت وحرکات سریع تکیه دارد . 

 

کاتاهای جنوبی عبارتند از

سانچین نوکاتا - گیک سای دای- گیک سای شو- تنشو-سای های-سی ین چین- گای ریو-سی پای

استاد اویاما این کاتا ها را در سبک گوجوریو فراگرفته است.حرکات در این کاتا ها بر داچیهای کوتاه ومحکم وحرکات دورانی وایبوکی تکیه دارد.



نظرات 83 + ارسال نظر
سجاد جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ق.ظ

من کاراته بازم سبک سوکیوکشین و از این سایت خوشم اومد دانه دو هستم اوس

ممنون از لطف شما. امیدوارم همیشه موفق باشید .اوس

fatemeh چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://shotookanski

سلام.
من کاراته کار هستم ولی سبک شوتوکان اس کی ای
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید

اوس

علی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ


عالیه.من کپی کردم به اشتراک گذاشتم ببخشید بی اجازه بود.اوس ممنون یاعلی.اوس.

تشکر از اینکه از سایت دیدن کردید. خواهش میکنم.اوس

رادین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام من من ٥ساله کاراته رفتم ولی به این کاملی چیزی نخونده بودم.
OUS خدا قوت

سلام.ممنون که از وبلاگ دیدن کردید. و ممنون از محبت شما. اوس

m شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام من تازه کاراته رو شروع کردم مثلا چند هفته است خیلی خوب بود اوس

خیلی ممنون از سایت دیدن کردید. ارزوی سلامتی برای شما دارم و موفق باشید . اوس

رامین پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام پسر من ده سالشه ودو ماهه این سبک رو زیر نظر شیهان عباسپور شروع کرده توصیه خاصی دارید؟ اوس

خیلی خوبه.الان از سنین کمتر حتی 4 سالگی هم میفرستن. فقط باید به تغذیه توجه کنید و وسایل ایمنی حتما براش بگیرید.ارزوی موفقیت برای شما و فرزند شما.اوس

رضا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام من میخوام که نام همه ی کاتا های سبک آشی ها را را یاد بگیرم و تمام حرکات دفاعی لطفا این چیز ها را در سایت بگذار

سلام. ممنون که از سایت دیدن کردید. سبک ما ماتسویی است. و اونی که شما میگید اشی هارا. البته تماما یکین و فرقی ندارن. اما با این حال با مدیر وبلاگ صحبت کنم .اگه گفت چشم. فقط نظر من اینکه که تو گوگل سرچ کنید میاد.اوس

سیر شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:51 ب.ظ

من یک هفته است شروع کردم21 سالمه به ادامه اش متردد استم نظر شما در زمینه
در ضمن ترس مبارزه دارم

سلام.ممنون از سایت دیدن کردید. باید بگم اول اینکه سنتون خوب و کلا ورزش و هنر رزمی به سن ربطی نداره.وقتی کاری رو شروع کردید تا اخرش برید .چون کیوکوشین اکنون خیلی پرطرفدار درجهان است. در مورد ترس باید تقریبا همه ترس در وجودشون است ولی کم کم عادی میشه .تمام قهرمانان جهان ترس درنشون بوده شاید همین ترس باعث شده بیشتر تلاش کنن و موفق بشن. موفق باشید.فقط تمرینها با اصول انجام بدید و حرف مربی گوشی بدید.اوس

علی باباپور چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام من۴ ماه شه میرم خیلی عالیه در حال حاضر کمربند نارنجی هستم ممنون از مطلب هاتون اوس

امیدوارم موفق باشید.کیوکوشین تو جهان خیلی طرفدار داره. خیلی ممنون از وبلاگ دیدن کردید. اوس

Mahdi Dex چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:25 ب.ظ http://emam-sajad.blogfa.com/

سلام من یک کاراته کار در سبک سوکیوکوشین هستم و به لطف خدا رفتم مسابقات جهانی
از سایت تون خوشم اومد ممنونم که این مطالب آموزنده رو گذاشتید
برای همه آرزوی موفقیت دارم
اوس

سلام. خیلی ممنون از وبلاگ دیدن کردید. امیدوارم که در مسابقات جهانی مقام بدست بیاورید و باعث افتخار ایران شوید. اوس

احمدرضا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام و درود وقت همه گی بخیر
سایت عالی و تکمیلی دارین اطلاعات فوق العادس ممنونم ازتون.
اگر امکانش باش بی زحمت ترتیب کاتاهای کیوکشین رو بذارید برام تشکر.
Ous
Ous

سلام ممنون که از وبلاگ دیدن کردی. تمام کاتاها در وبلاگ( کیوکوشین ماتسویی انزلی) قرار دادم. چون مرتبط با همین وبلاگ است.فقط کافیه در گوگل اسم وبلاگ بنویسید و قسمت کاتاها بروید.اوس

محمد محمدی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام من یک کارته کار هستم خوشحال میشم نام کمر بند کاراته را به چاپانی برام ایمیل کنید اوس

سلام. تو اینترنت لست. اصلا احتیاج نیست صبر کنید. یک سرچ در اینترنت بزنید. اوس

karate kyokoshin سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام سایت خیلی عالی است من شیهان جلال حمزه ای هستم این سایت بعضی اشکال ها هم دارد انشا الله در ان ها هم جبران کنید ous اوس

تشکر شیهان از راهنمایی شما. اوس

امیر سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:03 ب.ظ

ممنون از وبلاگ خوبتون اوس خداقوت اوس

اوس. تشکر

زهرا حسنی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:06 ب.ظ

سلاام استاد زهرا حسنی هستم یکی از کیوکوششین کارها اوس

سلام .محبت کردید از وبلاگ دیدن کردید. موفق باشید. اوس

احسان جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:49 ب.ظ

من ده ساله کیوکشین کای کاراته کارمی کنم خیلی لذت بخش به لطف خدا به مسابقات جهانی رفتم ازسایتتون خوشم اومد بای همه ارزوی موفقیت دارم

موفق باشید. تشکر. اوس

احسان جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام و درود وقت همه گی بخیر
سایت عالی و تکمیلی دارین اطلاعات فوق العادس ممنونم ازتون.
اگر امکانش باش بی زحمت ترتیب کاتاهای کیوکشین رو بذارید برام تشکر Ous

سلام. تشکر که از سایت دیدن کردید. البته چند سایت در پیوست لینکها است. که در یکی از انها کاتاها تماما موجود است.
Kyokushin-matsui-anzali.blogsky.com
اما در اینجا هم در اینده نزدیک قرار داده خواهد شد.اوس

zahra پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام
خیلی ممنونم از مطالب خوبتون
من سه ساله که کاراته کار میکنم و کمربندم مشکیه خسته نباشید
اوس

اوس

گلناز نصر پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:07 ق.ظ

اوس
سلام .من کیوکوشین ایچیگکی کار میکنم از استان اصفهان
مطالبتون خوب بود انشالله موفق باشید

اوس

جواد شنبه 2 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:38 ق.ظ

((زنده باد کیوکوشین)) اوس.

اوس

Radi شنبه 2 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام میخوام بدونم برای ابتدای کار چه وسایلی لازم دارم

کاپ. ساق بند. باند بوکس. و باند و کلاه معمولا باشگاه داره

سالار یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام ببخشید من تازه کاراته رو شروع کردم میخوانم بدونم چقدر برم کمربند نارنجی میگیرم اوس

3 ماه. اوس

رضا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام عالی بود خیلی بهم کمک کرد من تازه هنر جو شدم عالی بود

تشکر اوس

علی اکبریان شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام تشکر از سایت فوق العاده شما . من 34 سالم هست تا حالا ورزش رزمی کار نکردم ولی دو و میدانی و پرش طول کار کردم آیا در این سن میشه موفق شد . در ضمن لاغر هم هستم این ورزش برای من هم مفیده ؟ استقامتم بالاست ولی قدرت ضربه های ضعیفه آیا شیهان ها دستور غذایی هم می دهند ؟
یک نکته بسیار مهم به همه رزمی کارهای داخلی دوستم گفته داروی استخوان ساز طب اسلامی دکتر تبریزیان واسه تقویت استخوان خصوصا رشته های رزمی سنگین بسیار موثر است و چند ماه که تمرین و استفاده با هم باشه استخوان ها بسیار محکم میشود . فقط از جای مطمئن خریده بشه .

بهتره از این داروها نخورید. و سنتون عالی هم هست. این همه قهرمان جهان در ژاپن و امریکا هست و این داروها رو نخوردن! البته مکمل فرق میکنه

Aigin شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:58 ق.ظ

من چن سال پیش کاراته کار میکردم الان 16 سالمه میشع دوباره ادامه بدم؟

بله حتما

دانیال جمعه 6 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.carch.ir

سلام من کمربند زرد سبک کیوکوشین ماتسوشیما دارم و این مطلب خیلی کامل و مفید بود.

اوس

توآ سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:38 ب.ظ

14ساله کونگ فو توآ کار میکنم امروز به کلاس کیوکوشین کارا رفتم ارشدشون دان 3 بود نتونست جلوی من کاری کنه قهرمان آسیا و کشورم بود فک میکردم سبک قوی باشه ولی فهمیدم هیچکس جلوی یه توآ کار نمیتونه کاری کنه.ممنون توآ.

شاید باشگاه خوبی نرفتین. من چندین سبک کار کردم. کنگفو توا رو در 22 سال پیش کار میکردم. والبته جیت کاندو و جودو و نینجا و دادیو جوکو و کیوکوشین و کیک بوکس. غرور خوب نیست. ممکنه جای دیگری برید و اینطور نباشه. بحرحال موفق باشید و باعث خوشحالیه قوی هستید. امیدوارم همیشه افتخار بیافرنید

حسین چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:12 ب.ظ

اوس

اوس

فرخی شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:43 ب.ظ

من 63 سال سن دارم و در سنین جوانی از استادی فرانسوی که دوست پدرم بود و در شرکت نفت کار می کرد کیوکوشین را فرا گرفتم
و خیلی خوشحال هستم ضمنا کمربند مشکی دان 2 را دارا می باشم

عالی. اوس اوس

حمیدرضا مولایی جمعه 14 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:21 ق.ظ

من دان۲ کیوکشین ماتسوشیما هستم کامل ودلنشین بود اوس

اوس

f جمعه 28 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام ممنون از سایتتون خیلی خوب بود من هنوز کمربندم زرده شیش ماهه که کاراته کار میکنم و دوازده سالمه اطلاعاتم زیاد تر شد وقتی سایتتون رو خوندم متشکرم اوس

اوس

کوهان پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام من کمر بند نارنجی هستم در سبک کیو کشین و اردیبهشت ابی میگیرم قدرت بدنی خوبی دارم و کاتا های آبی رو کاملا بلدم،میخواستم بدونم هیچ راهی نیست امتحان کمر بندم رو زود تر بدم؟ممنون.اوس

نه. اگه زود بگیرین خوب نیست بزارید قدرتتون به اندازه کمربنتون بره بالا

علی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام من تازه کمربند نارنجی گرفتم خیلی کمک کرد از سبک کیوکوشین باشگاه تختی شهرستان بهشهر سید علی ۱۲ ساله.اوس

اوس

ریموند شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام... و عرض احترام ..
30 سالمه میخاستم بدونم میتونم شروع به یادگیری کیوکوشین کنم؟
البته قبلا بوکس کار کردم و اندکی اصول مشت زنی رو بلدم.. اما در هر حال میخام از صفر شروع کنم... و اینکه مربی خوب و جدی یا باشگاه خوب معرفی کنید

عالیه. شروع کنید. به زودی پیشرفت میکنید. اینکه بوکس بلدید خیلی خوبه. یک رزمی کار باید بوکس و. کیوکوشین و جودو بلد باشه. برای مربی برید باشگاهها رو سر بزنید. اخلاق و قدرت و پول پرست نبودن مربی توجه کنید

سجاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام،،.آخرین رنگ کمربند در کاراته چه رنگی هست.،؟؟؟؟؟لطفا جواب.،؟؟اوس

اخرین رنگ مشکی هست. یعد دان شروع میشه یعنی هر دان یک خط در کمربند. و اخرین دان برای سوسای اویاما بوددان 10

محمد جمعه 21 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 05:58 ب.ظ

من کاراته بازم و این سایت به نظرم خیلی مفید هست،ازتون ممنونم.اوس

اوس

Alireza چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 01:20 ق.ظ http://Alireza1385jokar

سلام من شش سال کاراته کار هستم کمربند مشگی دادن یکی تا به دادن ۱۰

من 12 سال طول کشید تا مشکی دان یک بگیرم. متاسفانه الان همینجوری کمربند میدن و نتیجش ضعیف بودن هنرجو با دان فعلان هست!

عرفان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام میشه بنویسید که کدوم کاتا برای چه کمربندی است باتشکر

چشم به زودی اضافه میکنیم. معمولا هر3 تا الی 5 تا یک کمربند

طاها دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام من کاتای شماره یکو کامل بلدم میشه با یه روز کمربند نارنجی گرفت

خیر باید چند ماه تمرین کنید

محمد علی صادقپور ماجد پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 03:44 ب.ظ

با عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت شما سرور گرامی
آیا گروه تلگرامی و یا سایت خاصی وجود دارد که بتوان عضو آن شد و اطلاعات صحیح و دقیق از وقایع و آموزش های کیوکشین در جهان و کشور بدست آورد
عرض تشکر دوباره
اوس

سلام. من تا حالا ندیدم. بهترین مرجع همین سایتها هستن

محمد حسین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 05:20 ب.ظ

من تازه وارد کاراته شدن ۱۱سالمه بنظر شما چه تغذیه ای بخورم؟

فعلا در حال رشد هستید. به نظرم میوه و سبزیجات و گوشت و لبنیات و اجیل بخورید. فقط ورزش هم رو به وقت انجام بدید. سعی کنید. چیپس و پفک و نوشابه و این چیزا نخورید

الله جمعه 8 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام من 5 ماهه که دارم کاراته کیوکوشین رو میرم کمر بند نارنجی هستم چون مربیم کارش خوب نیست می‌خواستم برم جای دیگه که سبکش جوکایدو هستش میخوام بپرسم اگر برم اونجا باید از اول شروع کنم مدرکی که گرفتم هیچ میشه یا نه

سلام احتمال زیاد باید از اول شروع کنید. بهتره سبک رو عوض نکنید. مربی رو عوض کنید

ململ سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1398 ساعت 02:20 ب.ظ

عالی اوسhttps://www.blogsky.com/images/smileys/110.pnghttps://www.blogsky.com/images/smileyhttps://www.blogsky.com/images/smileys/122.pngs/107.png

تشکر

samira شنبه 14 دی‌ماه سال 1398 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام من چند سالیه تویه همین سبکم واقعا مطالب کامل بود فقط کاش تکنیکا دست هم میذاشتید در کل عالی بود

به زودی مطالب اضافه میشن. اوس

یگانه شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام من یه کاراته کار هستم کمربند قهوه ایی دارم البته حدود 8 سال هستش که ادامه ندادم ولی الان میخوام دوباره شروع کنم سبک سوپر ساباکی کای کان دو هستش و خیلی مطلب هایی که گذاشتیم مفید بود.ممنونم اوس

تشکر. موفق باشید

فاطمه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:23 ب.ظ

خوشم اومد من قهرمان تهران هستم
خیلی خوشم اومد
اما به نظر م یه خورده بهتر هم میتونست بشه

تشکر. درسته حتما بهتر میشه

ذبیح پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام خوب بود عزیزم برات آرزوی موفقیت دارم. کانچو ذبیح

اوساوس

منتظر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:38 ب.ظ http://Aa.akramieh62@yahoo.com

سلام خیلی ممنون عالی بود

اوس

جمشید یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:55 ب.ظ

اوس

......... جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام من 12 سالمه 1 سال هست که دارم کاراته کا و سبک کاراته هم کیوکوشین ماتسویی هستش و من از شمکا بخاطر این اطلاعاتی که دراین سایت گذاشتید ممنونم . اوس

اوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد